
Haber merkezi
Yaratılış tarihi: 21 Şubat 2025 08:38
30,2 milyon para cezası ve yaptırım kararının reklamı için Ticaret Bakanlığı Ticaret ve Finansal Hizmetler Reklam Konseyi yayınlanmıştır.
Ticaret Bakanlığı tarafından verilen beyan aşağıdaki gibidir:
Ticaret Bakanlığı’ndaki reklam komitesi, 14 Şubat 2025 toplantısında karar verdiği 205 dosyanın 183’ü mevzuata karşıydı ve önlemi durdurmaya karar verdi. Mevzuatın aksine 183 dosya hakkında toplam 183 dosya ile toplam 183 dosya ile toplam 30.2 milyon TL idari para cezasına sahip idari para cezalarının verilmesine karar verildi ve 37’sinin 37’sinde tüketici şikâyetlerini önlemek için erişim bariyerinin idari önlemlerini uygulamak için 37 tüketici. Çelişkili dosyalar.
Tüketicilerin tercihlerini ve ekonomik çıkarlarını etkileyen reklam ve ticari uygulamaların tartışıldığı toplantıda, tüketicilerin ekonomik davranışını etkileyecek tüketici yorumları, web siteleri ve finansal reklamlarla ilgili konular ortaya çıktı. Bu bağlamda;
Kaynak tarafından tanımlanmayan tüketici incelemelerinin revizyonu!
Tüketiciler tarafından satın alınan mal veya hizmetlerle ilgili deneyimlerini yansıtan yorum ve değerlendirme uygulamaları, internette, özellikle de internette yapılan satın alımlarda diğer tüketicilerin tercihleri ve satın alma kararları ile ilgili en önemli kriterlerden biri haline gelmiştir, bu da Bu alanlara ulaşmak kolay. Bu bağlamda, yorumların yorumlarının ve web sitelerinde bulunan değerlendirme uygulamalarında sahte ve aldatıcı veya doğruluğu önlemek için, yanlış ve hizmet satın alan tüketiciler tarafından ticari uygulamayı doğrulama yükümlülüğü ve aldatıcı veya doğruluk doğruluğu.
Bu bağlamda, Reklam Konseyi tarafından öngörülen bir revizyonda; Şirket tarafından sağlanan yorum ve puanların, “Investti’nin soruşturulmasının yorumları yorumları hakkında yorumlar veya ilgili hizmetleri doğrulama yükümlülüğünü yerine getirmeden” Google “sistemleri hakkındaki yorumlar temelinde yayınlandığı keşfedildi. Yapılardan herhangi bir hizmet almadıkları kullanıcıların yorum yapabildikleri ve yapıdan hizmet aldığını iddia eden kullanıcıların, yükümlülüğü karşılamanın mümkün olmadığı için bu hizmetleri aldıkları gösterilemez, Google, sayfaları Blog vb., Mal ve hizmetlerin satışı ile ilgili kullanıcı deneyimlerinin web sitelerinde, haksız bir ticari başvuru olup olmadığına bakılmaksızın, bir park cezasına ek olarak, idari para cezası vermeye karar vermiştir.
“Karanlık Ticari Tasarımlar” ile ilgili denetimler devam ediyor
Karanlık ticari projeler, tüketicileri mal veya hizmetlerle ilgili ekonomik davranışları önemli ölçüde kesen önemli seçimler yapmak için rasyonel kararlar almaya yönlendiren çoğunlukla çevrimiçi kullanıcı arayüzleri olarak tanımlanmaktadır.
Bilindiği gibi, idari yaptırımlar, Reklam Kurulu tarafından başlatılan sınavlara uygun olarak karanlık ticari projeler kullanan tüketicileri ortaya çıkaran şirketlere uygulanmaktadır. Bu ay yönetim kurulunun toplantısı sırasında, abonelik hizmetleri alanında iptal etme hakkının kullanımı üzerine idari para cezaları vermeye karar verdi ve şirketler için tutuklama cezası, tüketicileri bir şekilde hazırlanan arayüz projelerini kullanarak bulurlar. Bu tüketicilerin iradesini olumsuz etkiliyor.
Finansal hizmetlerle ilgili reklamlarda, içermeyen tüketiciler “özel” olarak sunulduğu izlenimi nedeniyle onaylanmıştır.
Reklam Konseyi, Finansal Tüketiciler Tüketicilere Tüketicilere sunulan Tüketicilere sunulan denetimlerdeki işlemler, tüketicilere verilen vaadin ana istisnaları ve genel bir kampanya bilgilendirilmez, ancak tüketicilere müşterilere sunulma izlenimi “Özel”, izlenim izleniminin izleniminin izleniminin izleniminin izleniminin izleniminin izleniminin izleniminin izlenimini durdurmak için izlenim izleniminin izleniminin izlenimi.